Повернення

Ви можете повернути товар придбаний на сайті jeansclub.com.ua протягом 14 днів з моменту отримання, якщо він:

- не був у використанні і збережено його товарний вигляд,споживчі властивості, пломби, ярлики, незнята етикетка (на якій вказано фірма, артикул, назва та ціна товару);

- відсутні сторонні запахи парфумів, пральних порошків, тощо. 

ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

1. Заповніть бланк повернення (який був разом із замовленням).

2. Запакуйте товар, вкладіть у відправлення Заяву про повернення.

3. Відправте товар за адресою: м. Харків, Відділення Нової пошти №74 (вул. Маршала Бажанова, 10), ФОП Ляхова Катерина Юріївна, +380664568970.

4. Доставка за Ваш рахунок, без накладеного платежа.

5. ОБОВ'ЯЗКОВО надішліть нам фото ТТН на Viber/Telegram на номер телефону 0664568970 або 0951276776.

6. Після отримання та перевірки товару, повернення коштів протягом 2 днів на реквізити, які Ви вказали в заяві.

ПРАВИЛА ОБМІНУ ТОВАРУ:

7.      Зверніться до наших менеджерів (Viber, Telegram, WhatsApp) +380951276776, щоб вони перевірили наявність товару на який Ви хочете зробити обмін та відклали його для Вас.

8.      Запакуйте товар вкладіть у відправлення Заяву про повернення/обмін заповнивши такі дані: ПІБ, номер телефону. 

9.      Відправте товар за адресою: м. Харків, Відділення Нової пошти №74 (вул. Маршала Бажанова, 10), ФОП Ляхова Катерина Юріївна, +380664568970.

10.      Доставка за Ваш рахунок.

11. ОБОВ'ЯЗКОВО надішліть нам фото ТТН на Viber/Telegram на номер телефону 0664568970 або 0951276776.

12. Після отримання та перевірки товару, ми відправляємо обмін в цей же день. 

Ви можете скористатись послугою Нової пошти «Легке повернення» (доставка буде безкоштовною) 

1.      увійти додаток Нової пошти або бізнес-кабінет.

2.      відкрити «Мої відправлення» та обрати посилку, яку бажаєте повернути.

3.      у розділі «Керувати посилкою» вибрати «Легке повернення»

4.      зазначити причину повернення товару

5.      створити нове ЕН та відправити товар

УВАГА!!!

Служба доставки та сама, якою був відправлений товар, доставку повернення оплачує покупець за тарифами служби доставки. 

У разі повернення товарів із фабричним браком, кошти повертаються після перевірки причин їх виникнення та за умови встановлення вини продавця (виробника). В цьому продавець компенсує кошти за доставку.

Кошти за товар повертаються на ваш рахунок за реквізитами, які Ви вказали в заяві про повернення, протягом 2х банківських днів з моменту отримання товару!

Шляхом підписання та направлення Продавцю Заяви ви підтверджуєте:

1.      достовірність та правильність даних, наданих вами для повернення коштів. Продавець не несе відповідальності за неможливість або неправильне перерахування коштів у зв’язку з некоректно вказаними даними покупця;